2012年4月30日 星期一

[音樂] L O V E

FB看到一個朋友求婚紀錄~ 想起堂姊感人的婚禮
今天真是個充滿"愛"的夜晚~  所有的煩擾都用愛包容吧 :) 

Joss Stone- L-O-V-E





L-o-v-e 歌手: Natalie Cole

L is for the way you look at me
L是你凝視我的方式
O is for the only one I see
O是我眼中唯一
V is very very extra-ordinary
V超級與眾不同
E is even more than anyone that you adore can...
E 對你比你對任何人的愛還要再多一點
.
Love is all that I can give to you
愛是我能獻給你的全部
Love is more than just a game or two
兩個熱戀的人能實現許多夢想
Take my heart and please don't break it,
佔有我的心吧 但請別傷害它
Love was made for me and you
愛因你我而生
Two in love can make it
愛不僅僅是兩人之間的遊戲


下午回楠梓還書 可愛的主任居然建議我快找個男友
說這樣比較不會被學生煩 XD  真是太可愛了 >//////<  

沒有留言:

張貼留言